19 November 2010

Hijau Daun

Wow!!

Apabila mengenangkan detik-detik clearance di Kolej MARA Banting sebelum balik cuti raya haji...

1)MALAM (Roll Call)

Dengan sikap ignorance yang terlalu tinggi (INDEED!!Ignorance is a bliss) aku telah memilih satu tempat yang sudah sebati dengan diriku (berdekatan dengan tiub bomba warna merah yang rakan-rakanku ambil untuk menyiram 'mangsa' hari jadi), aku pun menyibukkan diri menekan2 handphone dengan ibu jariku...

TIBA-TIBA

sape MOHD HISYAM??
"aku ke? tak pernah2 nama aku naik time roll call" cetus hatiku

'SAYA"!

"BESO FLIGHT KAU PUKUL BERAPA??"

"HAAA??????? FLIGHT????" (monolog)

"ERRR, SAYA BALIK NAIK BUS!"

"ABES TU, YANG KAU TULIS NAMA KAU P KLIA KENAPE???!!!

dialoq seterusnya terpaksa di censored kan

keeseokan harinya---isu 'MOHD HISYAM" dan beberapa isu lain (berkenaan dengan blok asrama) menjadi tajuk perbualan rakan2 ku.....


2) TIME CLEARANCE

woi!! cepat r besihkan bilik ni, van aku gerak kul 2.15 ni.....haha, its kinda fun actually (when you are at the edge of the Mount Everest, you willing to do whatever it takes to accomplish your 'mission'.. Frankly speaking, we took 15 minutes (LEBIH KURANG LA) to clean our room!!How effective isnt it??

Balik bawa banyak gile buku (SAGA, CHEMISTRY, MATH, ECONS etc etc) dengan harapan nak belajar la kononnya...sampaikan baju pun bawak sikit je balk.... (DENGAN HARAPAN NAK DAPAT HON*R R*LL kali ni) haha

sampai rumah....HAMPEH!!!tgk TB memanjang + demam yang belum kebas....(macam satu pakej pulak).....

harap2 hari ni boleh la setat buat revision (dengan hari2 yag masih berbaki ni)....

Yeay...inshALLAH....



(APA KAITAN DENGAN TAJUK....haha, ntah..I just love nature..FULL STOP)....



P/S: saje je nak update bolg...lalalalalalalla

3 comments:

cann said...

hisyam, samelah kite!! haha

adlan wafi said...

hisyam, if i have 15 min to clean up my room, that would not be enough >.<

Anak FELDA said...

To che

haha....aku masih lagi di takuk lama dan demam datang lagi...


To adlan

(^_^)''