18 May 2012

Exam Dah Habis. Tido!

Assalamualaikum wbt. Alhamdulillah. Exam dah habis. Dan secara rasminya tahun pertama di University College London telah ditamatkan (harapnya dengan jayanyalah.).inshaAllah.
Tone blog ini juga akan berubah kerana menurut beberapa pandangan perunding motivasi, susah untuk memotivasikan orang jika tone ayat agak ‘tegas’. Jadi try untuk chill jugak la.. haha anyways. Saya akan ‘meghabiskan’ masa di London selama sebulan sebelum bertolak ke Malaysia. Ok. Begini perancangannya. Akan ke Venice terlebih dahulu untuk menimba pengalaman di sana. (lagi best kalau dapa jumpa ahli ilmuan di sana dan boleh berbual-bual dengan mereka).
Lepas tu akan ke Jordan untuk melawat teman. Objektif utama kesana terpaksa di perbaiki sedikit kerana ada beberapa masalah. Lepas tu balik MALAYSIA...tanah tumpah negaraku.
Jadi sebelum berlepas ke Venice dan Jordan, sebulan kat London nak buat apa? Lama tu? Ok, perancangannya begini. Akan menghabiskan beberapa buku motivasi dan sebuah buku falsafah (cam nak termuntah nak hadam buku-buku ni)..tapi chill la..Membaca gaya wawasan. Bangsa membaca bangsa berjaya. Mungkin juga akan ke taman dan berbual-bual dengan pakcik2 yang duduk kat sana. Dorang sungguh peramah. Kalau bertuah boleh la mintak sikit roti dan bagi makan burung kat taman tu.
Alamak, dah nak solat Jumaat la..ok kena p dulu. Ibadah kena diutamakan. Nanti abang hisham update lagi blog ini. bye.bye.

No comments: